Ni hao ja privet! Tervetuloa seuraamaan ja mukanaelämään matkojani! Yhtä hyvää matkaa sinulle kuin minullekin!

lauantai 15. maaliskuuta 2014

Торжок!

Neljä tuntia mun päivästä kuvien muodossa, olkaapa hyvät!
Me tultiin bussilla. Ensin mä olin silleen, et jee, seikkailu!

Me lähettiin kulkeen huteraa siltaa pitkin...

...kateltiin maisemia...

...ja jätettiin meiän linkkupysäkki taakse.

Pajunkissat oli jo puhennu...

...ja sillassa oli reikiä...

...joista en ois halunnu tippuu alas.

Me nähtiin kauniita taloja.

Sit me oltiin silleen, et mihin me ollaan jouduttu? Meillä ei tietenkään ollu karttaa...

...eikä me ees tiedetty kuin monta asukasta Torzhokissa asuu. Mut me huomattiin et sielä tuuli.

Sielä tuuli vähän lisää. Sit me nähtiin tosi hieno ja vanha koulu...

...ja poliisi.

Ja yhtäkkiä me löydettiin Torzhokin matkahuolto alias linkkupysäkki! Kävipä tuuri!

Ei tarvinu siis ostaa tätä autoo päästäkseen takas Tveriin!

Sit me nähtiin hieno kartano.

... ja toinenki kartano! Me oltiin silleen, et mihin me ollaan päädytty?

Siitä ne hienoudet sitte alko.

Me alettiin tajuta, et me ei olla saavuttu mihin tahansa rapalaan.

... vaikka ei sekään nimitys silti kauas heittäny.

Me löydettiin n. 800 vuotta vanha katapultti...

... ja muurinmurtaja.


Me katottiin kauniita maisemia siinä 800 vuotta vanhan kremlin sisällä ja nähtiin luostari.

Sit mä olin silleen, et nyt mä kuolen!

Mut mä meninki luostariin, sellaseen hyvin ilmastoituun.

Ja kävin kirkossa...

... joka oli kaunis ja jossa oli penkki. Levähettiin siinä tuulensuojassa vähän aikaa. 
Sit jatkettiin matkaa hienostoalueelle, jossa oli joutseniaki.

Me nähtiin myös Lenin. Sitä tuuli ei haitannu.
Sit me lähettiin bussilla takas Tveriin. Sato vähän vettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti