Ni hao ja privet! Tervetuloa seuraamaan ja mukanaelämään matkojani! Yhtä hyvää matkaa sinulle kuin minullekin!

maanantai 26. syyskuuta 2011

Kiinan muurilla!

Pakko kai kertoo teille vähän kuulumisia Kiinan muurilta. Ensinnäki, lauantai-iltana mun host-äidin tuttava (joka puhu suomea) tuli käymään täälä meillä. Se oli tosi mukava. Sit ku se oli lähteny iltasella joskus yhentoista jälkeen, se laitto vielä viesti mun host-äidille et hei muutes, haluasikohan se teiän aupair lähtee mun kans käymään Kiinan muurilla ku oon ite menossa sinne huomenna. Tottakai halusin! Ja niinhän siinä kävi sit et yhen jälkeen yöllä olin vasta pakannu ja valmistellu kaikki ja pääsin sänkyyn. :) Aamulla reippaasti ylös, ulos ja matkaan! Nolotti kyllä vähäsen että se makso mullekki matkan ja vaikka mitä enkä mä saanu maksettua sille muutaku yhen kokiksen ja alastulon. Noh, se oli tyytyväinen ja sitäpaitsi se ois joka tapauksessa maksanu sen matkan sinne ja se oli ihan tyytyväinen ku oli saanu seuraa joten ehkä se meni ihan hyvin. Ja tässä kuvat (jos saan ladattua, raivostuttava tää mun netti!): :)

The slide! Tällä ehkä alas ens kerralla?




Korkeuserot oli ihan kivoja. Uskokaa pois, menin tän ylös alas!



Mitä lie kävikään mun tekstille nyt... Näkyy ihan sinisenä toi yläosa. :D Noh, mutta nauttikaa maisemista.

3 kommenttia:

  1. No olihan se hyvä että kävit tsekkaan paikat valmiiksi, tonne sit reilu viikon päästä! :)

    VastaaPoista
  2. Huippu ku pääsit käymään siellä!Nyt mun tekee nii paljo mieli tulla sinne, pitää etsiä töitä et on rahaa sit lähteä.:)

    VastaaPoista
  3. Joo, tonne sit kohta uudestaan. Meillä on kyllä sitte opas. Jos haluut kattoo minkälainen reissu meillä on eessä niin kato täältä mutianyu and ming tombs: http://beijingguide.com.cn/mutianyu-great-wall-bus-tour.html

    Annika, hyvä juttu. Voit tulla sit vaikka Jassun kans yhessä. :) Tai millon vaan toki! Tervetuloa. :D

    VastaaPoista