Ni hao ja privet! Tervetuloa seuraamaan ja mukanaelämään matkojani! Yhtä hyvää matkaa sinulle kuin minullekin!

lauantai 10. joulukuuta 2011

Chinese!

Ni hao! Wo qu jian yi ge nü he wo ke yi shuo huan yu yi dianr. Eikö ookki siistiä! Oon siis menossa tapaamaan yhtä kiinalaistyttöä ja se aikaa opettaa mulle vähän kiinaa. Ja mä sille enkkua (mikä on kyllä vähän noloa mun kielitaidoilla...). :D Mennään varmaan jonnekki Starbucksiin istuskeleen ja opiskeleen/rupatteleen. Nyt vaan mietin et pitäskö ottaa mun kiinankirja mukaan vai riittääkö vihko... :) Ehkä yks merkkivihko riittää. Ihanaa päästä vähän jutskaileen oman ikäsenki tyypin kans! Toivottavasti se on mukava jne.


Eli morjens vaan ja kertoilen taas kuulumisia vähän myöhemmin! Nyt en oo ehtiny kauheesti koska netti ei oo oikeen toiminu. Se yleensä toimii parhaiten ennen iltayheksää mut nyt on ennen yheksääki ollu lieviä vaikeuksia... Olkaa vaan ilosia siitä Suomen toimivasta verkosta!

2 kommenttia: